heeeeting ;P

hejhej!
har inte ksrivit på jätte länge nu!!
men nu kommer det iaf ;)
sitter och pluggar samtidigt som jag har massa tankar i huvet, vissa bra vissa dåliga...men mest bra tror ja :D
asså det är så konstigt med allting, jag fattar ingenting!! samtidigt så fattar jag allt? okej nu fatta jag om nu inte fatta nått men tänk det här som något jag skrivet till mej själv haha ;)
men nej nu tror jag att jag ska lära min braiga bok som jag älskar att läsa, Linas kvällsbok.
antar att många har sett filmen men det är ingenting mot boken, spec tvåan, måste läsas!!
den ä så sjön att läsa om man bara vill tänka på nått annat ett tag och det är en bok som man både skrattar och gråter till :D
men nej nu ska jag läsa PUss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0