plugaaaar!!

hejhej!
mja pluggR är ett utav de få orden som finns i mitt huvud nu...
hejt vanlig dag, ejzan var sjuk -.-
men annars normalt, sista lektionen, idrott, skridskor...vilket jag är bäst på helt klart...eller inte...världen är orättvis ibland asså varför fick min bror all skridsko talang och jag ingen? -.-
så mja nu sitter jag här hemma med plugg upp till öronen, man tänker lixom, jag det var ju bara det...och det...och det...och det...också var det inte så lite längre men antar att jag får stå ut som alla andra.
men det blir iaf att äta lite tårta och bullar från igår nu, nyttig som jag är, skriver mer sen PUSS <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp fler bilder! :D

2011-02-03 @ 16:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0