EN LÅÅNG VÄNTAN SOM LEDER TILL NÅTT TILLSLUT :)

HEJHEJ!
kom precis hem från skolan...eller inte skolan egentligen, vi slutade efter svenskan och drog till statoil där misan skulle köpa tur kronor till bussen, där hade dom det inte -.-
blev till shell istället där dom inte heller hade det -.- -.-
då blev det statoil igen och köpa en för vuxna istället :S
ja sen fick jag vänta med mis till typ kvart över 4 och då kom bussen försenad som vanligt, då drog jag mig hemmåt och guud vad hakkigt det var, jag var nära att trilla flera gånger (a)
men nej nu ska jag nig ta och titta på npn film...förslag någon? :D
skriver mer sen ;)
PUSS <33

förresten har fixat ny header nu ska bara göra sista ändringarna (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0