FRIIDROTTS TÄVLING BLIR ;)

hejhej! :D
hahahahahahaha sitter här och skrattar åt...mej själv haha mja jag ä normal ;)
jag kan fan inte sluta skratta, jag ä så himla rolig...eller mja det kanske inter därför jag skrattar dåmen ;)
japp skolan var som vanligt...fast ejz bejz va sjuk :'( snyft menmen, mja nu har hon typ smittat mej också, påminn mej atty inte va med henne när hon ä sjuk nästa gång, så snäll måste man ju faktiskt inte va, hon ha smittat mej alla dom senaste gångerna när hon har varigt sjuk nu och en gång var faktiskt när jag skulle tävla :(
men mja nu ska jag inte deppa mer för det :D
kom iaf hem för ca en timme sen och har ätit och shiet, nu messar jag med massa folk och vet inte hur jag ska göra med morgondagen... :/
hm men det blir nog att titta på friidrotts tävling på förmiddan med min älskade kussä Agge (agnes) hon ska dock inte tävla men titta blir :D
sen hem och kanske träffa misan, ser hur det blir med det, sen får man ju se om ejz ä frisk också...fast hon har ju feber nu så... :(
förresten så fick vi bestämma om vi skulle med på en spinning "lektion" med skolan om några veckor, tror nog vi ska med iaf ;)
mne nej nu orkar jag inte skriva mer ska snart sätta på en film som jag blir glad av...om jag nu kan bli gladare än såhär ;)
MEN PUSS PÅ ER OCH HA DET BRA :D<33

blev liiiite random inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0