INLÄGG 2 ;)

men heej, länge sen ;)
haha men nej jag kunde ju inte skriva samtridigt ;)
men nu kör vi ;)
kom hem från en tur på stan med mis, hitta väl nått kanske men jag köpte inget faktiskt, asså det ä nog första gången på läääänge jag inte köpte nått när jag var på stan ;)
men ja sen har man ju snackat klart med ejz i telefon och asså shiieet vad ska jag säga asså det ä så jävla bra nu!!
(och gumman det ä så mke du inte ser!!)
och jag syftar faktiskt inte bara på en sak, jag syftar faktiskt på hela livet!!
jag har ju så skjukt mke att se fram emot att man bara längtar till nästa dag för att då kunna vänta till nästa dag, och när det är så mja då kan man ju säga att livet känns bra eller? ;P
och när man ligger här i sängen med datorn framför mej, chattar med kompisar och pratar med ejz i telefonen och bara får reda på en bra sak efter en annan ja då vet jag inte vad kag ska göra!!??
jag gråter på utsidan men skrattar så jag dör på insidan för att va emot alla ordspråk lite :D
men nej nu ska jag fortsätta leva liver, ta en dusch och må bra, så PUSS än en gång <333


Kommentarer
Postat av: jackies mamma

äru på G med jackie? ;)

2011-01-21 @ 15:52:21
Postat av: jackies pappa

är ni på g ?

2011-01-21 @ 19:42:48
Postat av: jackies brorsor

kan du vara snäll och svara i ett inlägg sedan, vill gärna veta vad som händer min bror, vilka tjejer han har osv. Tacksam för svar.

2011-01-21 @ 20:02:33
Postat av: jackies hund

kan du vara snäll och svara i ett inlägg sedan, vill gärna veta vad som händer min matte, vilka tjejer han har osv. Tacksam för svar.

2011-01-21 @ 20:07:23
Postat av: Anonym

det är dom fan inte!!! vem har sagt det?

2011-01-22 @ 00:06:30
Postat av: Anonym

faaan va liv ni har som sprider falska rykten-.- så jävla lågt ni kan fan ta er ist :)

2011-01-22 @ 12:39:53
Postat av: missbill

Nu är det bevisat! är man snygg, så är man smart;)



Stå på dig girl !!!



//Missbill.

2011-01-22 @ 13:04:49
URL: http://missbill.se
Postat av: hahaha

Till jackies hund (nolifer) : *husse ska det va, inte matte , men mja det är inte lätt när man inte är riktigt klar i hövvet (;

2011-01-24 @ 16:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0