MEN JAG Ä VÄL INTE HELT DUM I HUVET ELLER :@

TJO BRÄÄ!!
kom ganska nyss hem från skolan och nu har jag suttit och tjockat i mig massa kakor och shiet, känner mej lite tjock men skit sam just nu har jag viktigare saker att tänka på.
men iaf drog iväg till skolan idag iaf fast jag inte visst om jag skulle orka p.g.a mitt cp huve som har så sjuuuukt ont i hela tiden!! :(
men iaf språk- kolla på nån film, najjs ;)
bild- som jag nästan ä klar med
teknik- lovisa och jag ä klara med våran bil nu, den funka dock inte så bra :(
lunch- konstig :s
engelska- som jag hatar mest av allt... nästan...
musik- vi börja på det sceniska projektet blir nog bra trorja (Y)
sen svenska- inget spec ;)
och mja det va min väääällldigt intressanta dag, yäpp jag vet ;)
och mja en sak till jag fattar ju vilka ni är som har kommenterat på bloggen!! så tro inte att ni ä så jävla mke, och jeg vet resten också för den delen, så ni kan gå och dö... och där slutar jag så jag inte skrivet nått annat olämplig...
PUSS <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0