VILLE BARA SÄGA DET!

hejhej!
kom precis hem från våxnäs där man har varigt och tittat på en friidrotts tävling.
var kul men lite långtåkigt ibland (a)
nu ska jag messa mis och ejz och se vad dom gör också hittar vi väl på nått galet sen som vanligt :D
angående alla kommentarer jag har fått så är det enklaste svaret, nej vi är inte på g!!
jag fattar inte vart det kommer ifrån och nu tror alla att det ä jag som har hittat på det? :s
varför skulle jag sprida ett elakt ryckte om mej själv lixom?
menmen jag antar att det bara ä människor som inte har nått liv och som typ "lever" på att trycka ner andra, men en sak ska jag säga att det ä så jävla lågt så ni kommer inte kunna trycka ner mej ens så lång att jag kommer under er!!
ta er en titt i spegeln och se att ni själva inte alltid är så jävla bra innan ni går ut och sprider skit om andra.
och ja jag tror det var det jag vill säga, ha det bra och PUSS till alla er som ä emot falska rykten och troget står bakom min rygg utan att snacka massa skit <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0